poniedziałek, 7 grudnia 2009

Misie przybyły

Jak już wcześniej pisałam wygrałam u by_giraffe candy. Dzisiaj 15 minut temu zawitał listonosz z paczuszką,a w niej te dwa prześliczne misie. Zdjęcie nie oddaje tego jakie są piękne i jak precyzyjnie , wręcz perfekcyjnie wykonane. Na własne oczy przekonałam się jak piękne prace wykonuje Ewcia.
Ewuniu -dziękuję. Mój owczarek też się z misiaczkami przywitał- baardzo delikatnie- podszedł,powąchał ,usiadł i bacznie obserwował jak robiłam tę fotkę. Zdjęcie niezbyt mi wyszło,bo  robione na bardzo szybko. Mała Misia ma oprócz czerwonej sukienki  malutkie czerwone majteczki. Wspaniała dbałość o szczegóły.Ewciu chylę czoła.  Misiaki pozdrawiają i idą witać się z rodzinką.

1 komentarz:

  1. :) super, że już dotarły i że sie podobają, przepraszam tylko że bez słowa żadnego ta przesyłka ale ja ciągle sie nie wyrabiam i wszystko w biegu robię, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails