wtorek, 13 lipca 2010

Nadrabianie zalegości czyli fiolety,urodziny i wymianki

Witam serdecznie .Zacznę od wyplecionego naszyjnika i bransoletki. Fioletowe,proste,ale mam nadzieję ,że Wam się spodoba. Powstały 3 tygodnie temu ,dlatego od nich zaczynam:
drewniane fioletowe koraliki i woskowany fioletowy sznurek...

Sprawa druga to wymianka na Babskim Hobby ,czekam na paczkę ,pewnie dotrze jutro,wtedy pokażę co dostałam. Tematem wymianki było "coś małego".A moja przesyłka dotarła już  z przydasiami i z czymś małym do sympatycznej Safrin, więc mogę pokazać co ode mnie dostała.... tę oto bransoletkę i kolczyki . W podobnej kolorystyce już robiłam

 Jest jeszcze jedna wymianka ,moja paczka zawędrowała do autorki bloga demonkowa-graciarnia ale o niej może pod koniec tygodnia, wtedy od razu pochwalę się też  tym co dostałam.

Trzecia sprawa to wyróżnienie w candy Imieninowym u Alinki i karteczka również od Alinki  na  18 -ste urodziny mojego syna Konrada.

Zacznę od tych szydełkowych śliczności
A skończę tą przepiękną karteczką, Alinko synowi bardzo się podobała, środek również (do obejrzenia u Alinki całość)oryginalna ,z modelem ,który lubi... zażartował tylko :gdzie kluczyki?  Oto ona, Alinko dziękuję bardzo ,bardzo, sprawiłaś nam mnóstwo radości:

Oczywiście był tort,który chciałam pokazać, ale na zdjęciu jest synuś  i nie chciał się ujawniać. W minionym tygodniu miał urodziny również mój młodszy syn Michałek, kończył 11 lat. Także cały tydzień miałam zabiegany i pełen gości.
 Uff,na dzisiaj to tyle, postaram się resztę spraw opisac jeszcze w tym tygodniu. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i bardzo dziękuję za komentarze,to najmilsze wyróżnienie.

3 komentarze:

  1. Świetną biżuterię uplotłaś. Urodzinowe serdeczności dla twoich Chłopców :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, szkoda, że nie podeszłaś do mnie na jarmarku. Ale czuję, że się jeszcze spotkamy:)
    Piękne te Twoje plecionki!
    Uwielbiam takie cuda.
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazmika, Moniko dziękuję Wam bardzo ,buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails