wtorek, 26 października 2010

Prezent i wyróżnienie

Co ja będę się rozpisywać ,słów mi brak,wczoraj od Penini otrzymałam przepiękny prezent, już dawno wzdychałam do jej Anielic,ale jak zobaczyłam tę brązową piękność

 i te gwiazdki z brązowym motywem wstążeczki:

i jeszcze tę karteczkę i zawieszkę


to cieszyłam się jak dziecko ,a nie ..-letnia kobieta. Peniniu jesteś kochana i masz wielkie serce. Bardzo Ci dziękuję za tyle radości. U Peninii na blogu można zobaczyć te cuda na o wiele lepiej zrobionych zdjęciach niż moje.

Kilka dni temu otrzymałam, wyróżnienie od Danusi za które serdecznie dziękuję.
Miło mi bardzo Danusiu.. Dedykuję to wyróżnienie wszystkim wpadającym do mnie osóbkom.

Jak się wyrobię to jutro zamieszczę krótką relację z wystawy w zamku i kilka wyplecionych biżuteryjnych cosiów.
U mnie dziś pada i pada i pada ,ale życzę odwiedzającym i poczytującym samych radości w sercu,żadnych chmur.

5 komentarzy:

  1. Prezencik przeuroczy dostałaś. Anielica BOSKA , a gwiazdki śliczne.
    Pozdrawiam i czekam na relację z wystawy.
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka!!! Ach, szczęściara z Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyróżnienia i prezentów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności dostałaś! Tylko pozazdrościć :)
    A wyróżnienia gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko wpadłam Ci powiedzieć, że zostało mi pięć stron książki, która czytasz-zostawiłam sobie na dzisiejszy wieczór i od razu zabieram się za drugi tom:) Miło wiedzieć, że jesteś kartach tej samej książki:)
    Gratuluję wyróżnienia!
    Buziaczki posyłam**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails