wtorek, 28 grudnia 2010

Prezenty

     Trochę za bardzo chwaliłam pocztę w tym roku bo dowiedziałam się właśnie ,że już  do 3 osób nie dotarły moje świąteczne życzenia. Rozumiem gdybym wysyłała na ostatnią chwilę...ale nie! w tym roku wysłałam prawie dwa tygodnie wcześniej...oj rozczarowała mnie poczta...
          Ale są takie prezenty ,które przyćmiły ten żal i jak tylko na nie patrzę od razu mi lepiej. Serdecznie dziękuję za wszystkie kartki z życzeniami, także imieninowymi , to bardzo miłe.
          Zacznę może od wizyty( jeszcze przed świętami) Grażynki z rodziną. Dziękuję Ci Grażynko bardzo za . . .biżuteryjne cudo, jest niezwykle przydatne i pięknie zdobi mój makramowy warsztat(mini warsztat, bo zabrzmiało jakby to była pracownia jakaś :)))
Grażynko prezent trafiony, jeszcze raz dzięki dla Ciebie i rodziny.

A te piękne śnieżynki szydełkowe
i tę pięknie zrobioną karteczkę z życzeniami
otrzymałam od Alinki. Dziękuję Alinko serdecznie. Pięknie musi wyglądać Twoja choinka z takimi śnieżynkami. Te pokazane na zdjęciu już wiszą na mojej choince.
        Moi najbliżsi pomyśleli o tym ,że mój stary robot kuchenny nie wyrabia ( "trochę" marudziłam na niego)i potrzebny mu pomocnik, więc dostałam oprócz takich bardziej osobistych prezentów, blender z całym oprzyrządowaniem.

I jeszcze jedno, nie ma to jak dobry nastrój od rana. W wigilijny poranek gdy po 6-tej rano ruszyłam do sklepu po pieczywo przed blokiem powitał mnie ten oto śnieżny kulturysta . Miałam ubaw całą drogę. Mój starszy syn z kolegami poprzedniego wieczora zabijali nudę w taki właśnie sposób.

Pozdrawiam Was serdecznie i dużo zdrowia życzę ,bo ostatnio jak zaglądam na Wasze blogi to walczycie zawzięcie z grypą. Do następnego ...

3 komentarze:

  1. Piekne prezenty, bałwan kulturysta super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, ten mocarny bałwan prześwietny!
    Prezenty śliczne!
    Pozdrawiam poświątecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne prezenty. Śnieżny kulturysta jest obłędny-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails