środa, 15 czerwca 2011

Ten blog

...powinien inaczej się nazywać,nie lubewa , bo przecież  mnie tu ciągle nie ma ! Tak sobie pomyślałam ,że skoro tak "często":))) piszę to odpowiednia nazwa dla bloga powinna brzmieć : "Witam po długiej przerwie"...albo
" Dawno mnie nie było" . I już byłoby wiadomo czego się spodziewać po autorce bloga.   Śmieję się oczywiście , ale mało plotłam z makramy więc nie mam się czym pochwalić.  Kończę teraz  torebkę, naszyjnik i kilka bransoletek. Zdjęcia będą ,nawet  w tym tygodniu , a na razie mogę tylko napisać ,że zaczęłam piec chleb na wyhodowanym zakwasie i to wciąga kurcze :)) i tak  smakuje. Oczywiście zrobiłam zdjęcie upieczonych chlebów, też wkleję jak wróci do mnie aparat. To tyle na dzisiaj. Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie jeszcze pamiętają :))).

5 komentarzy:

  1. aż mi chlebkiem zapachniało :D czekam więc nn powrót aparatu i zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pieczenie chleba na zakwasie zdecydowanie wciaga;) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kachasek, Hania pozdrawiam :)... oj pachnie pięknie taki chleb...dzisiaj znów zarobiłam, rośnie i na jutro już będzie pachnący ,z chrupiącą skórką ...

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pamiętają pamiętają :) chleba bym chętnie spróbowała :))) a może przepisa mi zdradzisz kiedyś to i ja się wciągnę. Pozdrowienia Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Sylwuś ,mój przepis jest w gruncie rzeczy podobny do tych z tej strony http://fabrykaprzepisow.pl/ ...do koloru ,do wyboru...rób kochana ,rób, a jakby co to na gg postaram się pomóc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails